viernes, 22 de febrero de 2008

Amy Winehouse

Qué mundo es este en el que tildamos de borracho o colocado al que pasea sonriendo? Y luego está esta chica, Amy Winehouse, que pasea sus pelotazos sin pudor y ante la que hay que quitarse el sombrero por aportar algo realmente artístico y digno de "pago de cánones" al triste panorama musical del momento...

4 comentarios:

Marc. dijo...

Jordi , disculpa per la falca publicitaria, espero que no t'enfadis:

Avui dissabte (23/02/2008) a les 20:15 hores, la meva germana fa l'última proba del concurs de La Vanguardia "La Vanguardia busca presidente", es tracta d'una xerrada al Cercle Esport de Figueres (a sobre del LIZARRAN), l'assistència de públic es vital per seguir endavant amb el concurs, de moment els tres primers són un home d'Alacant, un home de València i com a representant de Catalunya i la meva germana.
Si podeu veniu a donar suport, i per aconseguir entre tots que una figuerenca guanyi el concurs.
Gràcies.

i per saber més del concurs http://presidente.lavanguardia.es/index.php,

tambè podeu ajudar enviant un SMS al 7744 amb el text tbp pirata.

Marta dijo...

Estoy totalmente deacuerdo, Amy es una cantante genial, que ha traído un soplo de aire fresco al panorama músical que buena falta le hace, es una estupenda cantante y compositora con una estupenda voz que se ve poco por el mundo.Es cierto que su vida personal es un ciclón de drogas, depresiones y alcohol, pero no vive de su vida personal, sino de cantar y componer así que ¿quien es nadie para juzgarla?¿quienes somos para imponer a nadie como vivir? Mientras sigamos siendo una sociedad de falsos y moralistas, seguiremos midiendo a la gente por lo que no debería de importarnos en vez de por lo que aportan. Yo también rompo una lanza por esta artista, encima que nos aporta su voz y su genio, es juzgada y condenada por su forma de vivir, demasiada gente aburrida de su propia vida me parece a mi.

Doncs en Quim, és Clar!! dijo...

Va ser vergonyòs que no pogués recollir els premis que li donaven per un "error burocràtic" encovertament estaven censurant la seva manera de viure, en lloc de valorar el seu treball que era el que premiaven. Es pot estar d'acord o no amb la seva manera de viure, però no es pot discutir el seu treball.

codex dijo...

Cap problema markus, llàstima que ho vaig veure tard, sino ho hauria penjat en un entrada pq ho veies tothom... Sort a la teva germana!!